środa, 22 września 2010

Czy można zarabiać 3500zł miesięcznie w Złotym Programie Partnerskim?

Ciekawy tytuł, prawda? tylko czy to jest w ogóle realne? Odpowiedź jest jasna - jak najbardziej! Drugie pytanie brzmi, czy trudno osiągnąć taki miesięczny dochód i w jakim czasie? Odpowiedź jest również bardzo prosta - trudno, trzeba tu włożyć dużo pracy i poświęcić kilka godzin dziennie.

Każdy jest w stanie zarabiać takie pieniądze w programach partnerskich. Faktem jest, że trzeba włożyć dużo pracy przynajmniej na początku, czyli przez pierwszych kilka miesięcy ale musisz wiedzieć, że ta praca wcale nie jest jakaś strasznie skomplikowana. Wystarczy Ci podstawowa wiedza aby zacząć działać.


Nie musisz być programistom ani specjalistom od SEO czy SEM. Wszystko czego potrzebujesz to: podstawowa wiedza, pracowitość, cierpliwość oraz motywacja do działania. Zarabianie w programach partnerskich to biznes jak każdy inny. Nie ma tu łatwych pieniędzy, leniwi zniechęcą się już po kilku dniach.

Aby Cię zachęcić do działania w programach partnerskich posłużę się przykładami. Ja zarabiam w Złotym Programie Partnerskim prowadzonym przez wydawnictwo Złote Myśli kilkaset złotych miesięcznie. W lipcu wyszło mi 714zł brutto ale bywały miesiące, że zarabiałem ponad 1000zł. Czy działam w tym programie długo? Jestem zapisany od kilku miesięcy, od tego czasu działam dość mocno. Co konkretnie robię dowiesz się za chwilę.

W innych programach partnerskich generuje raczej mniejsze zarobki. Zdecydowanie polecam na początek ZłoteMyśli. Produkty jakie oferują to e-booki, audiobooki itp. Praktycznie dla każdej grupy docelowej znajdziesz odpowiednie produkty w tym programie. Muszę również wspomnieć o genialnie prowadzonym przez ZM marketingu. Można się od nich wiele nauczyć i to zupełnie za darmo. Udostępniają narzędzia pomocne w promowaniu produktów. To chyba jedyny taki program partnerski w Polsce.

Najlepsi partnerzy Złotych Myśli zarabiają po kilka tysięcy złotych miesięcznie. Mam nadzieję że ja również w miarę szybko dołączę do tej grupy, Ty również? :) Jeśli chcesz zapisać się do tego programu i poznać więcej informacji KLIKNIJ TUTAJ.

W jaki sposób ja promuje produkty Złotych Myśli i innych programów partnerskich?
Prowadzę 10 blogów. Wszystkie różnią się tematycznie od siebie. Blogi powstały praktycznie w tym samym czasie i mają podobny ruch na poziomie 200-300uu dziennie. Ten blog jeszcze nie jest za bardzo popularny i generuje zaledwie kilkadziesiąt wejść dziennie. Gdy tylko ruch wzrośnie również wrzucę na niego reklamy e-booków ze Złotego Programu Partnerskiego.

Na pisanie artykułów i promowanie moich blogów poświęcam ok. 2-3h dziennie. Moja praca polega na pisaniu artykułów takich jak ten :) od czasu do czasu staram się znaleźć jakieś miejsca, gdzie mogę zostawić swój link, np. katalogi stron. Duża ilość artykułów i częste ich pisanie jest to jednak kwestia kluczowa. Im więcej masz tekstu na blogu tym więcej jest możliwości zaczepienia. Frazy i słowa kluczowe z Twoich wpisów lądują w Google i innych wyszukiwarkach dzięki czemu ruch jest coraz większy.

Na wszystko jednak potrzeba czasu. Gdy stworzysz swój pierwszy blog musisz w miarę systematycznie dodawać nowe wpisy. Na początku mało kto będzie zaglądał na Twoją stronę ale to z czasem się zmieni. Pamiętaj, aby pisać w miarę ciekawie i może nawet intrygująco. To co piszesz, musi być w jakiś sposób interesujące dla czytelnika.

Jeśli nie masz żadnego tematu, na który mógłbyś zacząć pisać blog to możesz stworzyć coś w rodzaju recenzji e-booków. To również bardzo dobry pomysł tylko najlepiej żebyś znał e-booki o których piszesz :) Na ten temat można by napisać jeszcze wiele. Pewnie to zrobię w niedługim czasie. Mam nadzieję, że zainteresowałem Cię tematem zarabiania w programach partnerskich i Ty również zaczniesz swoją przygodę w tym temacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz